Tiedote, Lapin työ- ja elinkeinotoimisto: Postin jakelupalveluiden lakon vaikutukset TE-palveluihin Lapissa

Tiedote 11.11.2019, Lapin työ- ja elinkeinotoimisto

Postin lajittelu- ja jakelupalveluiden lakon vuoksi kirjepostimme ei kulje 11.11.2019 alkaen. Lakolla voi olla vaikutuksia postin läpimenossa pidempäänkin lakon aikaisen postin kasautumisen vuoksi.

Työnhakijana voit asioida aina turvallisesti verkossa työnhakijan Oma asiointi -palvelussa (https://asiointi.mol.fi/omaasiointi), josta voit seurata niin määräaikoihin perustuvat ja reagoimista vaativat yhteydenotot kuin työllistymissuunnitelmasikin reaaliajassa.

Yritykset ja työnantajat voivat verkossa työnantajan Oma asiointi -palvelussa laittaa turvallisesti avoimeksi työpaikan, hakea palkkatukea tai käyttää muita palvelujamme. Yrittäjä/työnantaja-asiakas - Huomioithan, että lakolla ei ole vaikutuksia maksatushakemuksista annettuihin määräaikoihin, vaan niiden tulee saapua päätöksen mukaisessa määräajassa: www.keha-keskus.fi/yhteystiedot/hae-maksatusta

Valtakunnallinen puhelinpalvelu palvelee niin henkilö- kuin työnantaja- ja yrityspalveluasiakkaita maanantaista perjantaihin klo 9.00-16.15. TE-puhelinpalvelut: www.te-palvelut.fi/te/fi/nain_asioit_kanssamme/te_palvelut/puhelinpalvel...

Henkilöasiakkaat - valtakunnallinen puhelinpalvelu
0295 025 500 (arkisin klo 9.00-16.15)
kirjaamo.lappi(at)te-toimisto.fi

Työnantaja- ja yrityspalvelut
p. 0295 039 502 (klo 9.00-16.15)
tyonantajapalvelut.lappi(at)te-toimisto.fi

Asiakirjat esim. työkokeilusopimukset, matkakustannusten korvaushakemukset ym. voit tuoda Rovaniemen toimipaikkaamme, os. Valtakatu 16, 96200 Rovaniemi tai toimittaa sähköpostitse kirjaamoomme: kirjaamo.lappi(at)te-toimisto.fi

Lapin TE-toimiston tarkemmat yhteystiedot löydät verkkosivuiltamme.

Lisätietoja antaa johtaja Tiina Keränen puh. 0295 039 636

11.11.2019