Asioi kanssamme ja verkossa

Asiointi kunnan toimipisteissä

Kunnassa asioinnissa auttaa kunnan neuvontapiste, joka on avoinna arkisin klo 9–11 ja 11.45–15. 
Neuvontapiste on Kittilän kunnantalolla, pääsisäänkäynnin lähellä ala-aulassa osoitteessa Valtatie 15, 99100 Kittilä.

Kunnan puhelinvaihde ja puhelinneuvonta on avoinna arkisin klo 9-11, puhelin 0400 356 500 (vaihde), kunnan sähköposti on kirjaamo@kittila.fi.

Lue lisää asioinnista ja taksoista sivulla kittila.fi | Asiointi ja taksat

Kaikki kunnan yhteystiedot kittila.fi | Yhteystiedot

Kunnan laskutustiedot kittila.fi | Laskutusosoitteet 

Asiointiin lomakkeita kittila.fi | Lomakkeet

 

Palautekanava

Anna palautetta kuntaan sähköisellä lomakkeella. Valitse aihealue, johon palautteesi liittyy, jotta palaute ohjautuu oikealle vastaanottajalle kunnassa.

 

Kittilän verkkokauppa

Kittilän verkkokaupassa on myyätävänä tuotteita, lippuja ja palveluita.

Siirry verkkokauppaan: Kittilän verkkokauppa | verkkokauppa.kittila.fi

 

Kittilän kierrätyskeskus ja myymälä Vihreä Ahma

Kittilän kierrätyskeskuksessa Teollisuustiellä on myymälä ja tavaroiden vastaanotto. Vihreä Ahma on puolestaan kierrätyskeskuksen popup-myymälä Kittilän kirkonkylällä, Valtatiellä.

Lue lisää: Kierrätyskeskus ja Vihreä Ahma | kittila.fi

 

Varhaiskasvatuksen verkkoasiointi

Varhaiskasvatuksen sähköisen Daisy-toiminnanohjausjärjestelmän avulla vanhemmat voivat mm. hakea varhaiskasvatuspaikkaa ja varata lapselle hoitoajat.

 

Perhekeskuksen verkkoasiointi

Pyydä apua - Lapsiperheille ja nuorille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava
 

Revontuli-Opiston verkkoasiointi

www.revontuliopisto.fi

 

Väärinkäytösten ilmoituskanava – whistleblowing

Kittilän kunnassa on käytössä whistleblowing-ilmoituskanava. Kanavan kautta voi kuka tahansa Kittilän kunnan henkilöstöstä tai kunnan kanssa tekemisissä olevista ilmoittaa luottamuksellisesti rikos-, rikkomus- tai väärinkäytösepäilyn.