Asiointi kunnan toimipisteissä
Kunnassa asioinnissa auttaa kunnan neuvontapiste, joka on avoinna arkisin klo 9–11 ja 11.45–15.
Neuvontapiste on Kittilän kunnantalolla, pääsisäänkäynnin lähellä ala-aulassa osoitteessa Valtatie 15, 99100 Kittilä.
Kunnan puhelinvaihde ja puhelinneuvonta on avoinna arkisin klo 9-11, puhelin 0400 356 500 (vaihde), kunnan sähköposti on kirjaamo@kittila.fi.
Lue lisää asioinnista ja taksoista sivulla kittila.fi | Asiointi ja taksat
Kaikki kunnan yhteystiedot kittila.fi | Yhteystiedot
Kunnan laskutustiedot kittila.fi | Laskutusosoitteet
Asiointiin lomakkeita kittila.fi | Lomakkeet
Palautekanava
Anna palautetta kuntaan sähköisellä lomakkeella. Valitse aihealue, johon palautteesi liittyy, jotta palaute ohjautuu oikealle vastaanottajalle kunnassa.
Kittilän verkkokauppa
Kittilän verkkokaupassa on myyätävänä tuotteita, lippuja ja palveluita.
Siirry verkkokauppaan: Kittilän verkkokauppa | verkkokauppa.kittila.fi
Kittilän kierrätyskeskus ja myymälä Vihreä Ahma
Kittilän kierrätyskeskuksessa Teollisuustiellä on myymälä ja tavaroiden vastaanotto. Vihreä Ahma on puolestaan kierrätyskeskuksen popup-myymälä Kittilän kirkonkylällä, Valtatiellä.
Lue lisää: Kierrätyskeskus ja Vihreä Ahma | kittila.fi
Varhaiskasvatuksen verkkoasiointi
Varhaiskasvatuksen sähköisen Daisy-toiminnanohjausjärjestelmän avulla vanhemmat voivat mm. hakea varhaiskasvatuspaikkaa ja varata lapselle hoitoajat.
Perhekeskuksen verkkoasiointi
Pyydä apua - Lapsiperheille ja nuorille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava
Revontuli-Opiston verkkoasiointi
Väärinkäytösten ilmoituskanava – whistleblowing
Kittilän kunnassa on käytössä whistleblowing-ilmoituskanava. Kanavan kautta voi kuka tahansa Kittilän kunnan henkilöstöstä tai kunnan kanssa tekemisissä olevista ilmoittaa luottamuksellisesti rikos-, rikkomus- tai väärinkäytösepäilyn.